دانلود خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی

B2B، استراتژی، بازاریابی، بازاریابی B2B، بازاریابی شرکتی، بازاریابی صنعتی، برنامه بازاریابی، تبلیغات، تحقیقات بازار، دانشگاه تهران، دکتر رحیم اسفیدانی، دکتر سید جوادین، فروش، قیمت گزاری، مزایده، مناقصه دانلود خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی، در قالب pdf و در 69 صفحه.     توضیحات: این کتاب، منبع اصلی درس بازاریابی برای رشته مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران است. بازاریابی صنعتی یا B2B، بسیار متفاوت از بازاریابی B2C است.    نحوه تصمیم گیری در سازمان ها، نوع تبلیغات آنها، فرآیند…

پیغام مدیر سایت :

دانلود مقاله،پایان نامه،پروژه،کارآموزی
شمارنده