پیغام مدیر سایت :
تحقیق ایرلاین قطر، تحقیق ایرلاین های خارجی امارات، تحقیق بررسی ایرلاین قطر، تحقیق بررسی ایرلاین های خارجی امارات، تحقیق بررسی ترکیش ایرلاین، تحقیق ترکیش ایرلاین، مقاله ایرلاین قطر، مقاله ایرلاین های خارجی امارات، مقاله ترکیش ایرلاین
دانلود تحقیق با موضوع بررسی ایرلاین های خارجی امارات، قطر و ترکیش،
در قالب word و در 31 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
تاریخچه هواپیمایی امارات
روش مدیریتی
سازمان هواپیمایی امارات
شعارهای امارات
استراتژي خطوط هوايي امارات
تحليل مشتري
فرصت هاي بازار
رقابت
بازاريابي
پيشنهادا
اسپانسرینگ
کمپین تبلیغاتی ایرلاین امارا
چرا این کمپین موفق بود؟
نقاط قوت
نقاط ضعف
فرصتها
تهدیدها
ایرلاین امارات به طور کلی
تاریخچه ترکیش ایرلاینز
تفسیر لوگو شرکت قطر
بازاریابی شرکت ترکیش ایرلاینز
استراتژی محصول (محصولات جدید)
استراتژی قیمتگذاری : استراتژی تعیین قیمت
استراتژی ترویج
استراتژی
تحلیل بازار
قطعهبندی جغرافیایی
قطعهبندی جمعیتی
نقاط قو
نقاط ضعف
تهدیدها
فرصتها
باشگاه امتیازدهی هواپیمایی قطر ایرویز
کمپین تبلیغاتی
اسپانسرینگ شرکت قطر ایرویز
هدف ایرلاین
تاریخچه ترکیش ایرلاینز
نشان شرکت هوایی ترکیش ایرلاینز
استراتژی بازاریابی خطوط هوایی ترکیش
اسپانسرینگ
نقاط قوت
نقاط ضعف
فرصت
تهدید ها
تبلیغات خطوط هوایی ترکیش
کمپین های تبلیغاتی
هدف خطوط هوایی ترکیش
نتیجه گیری
منابع
مقدمه تحقیق:
کار بنیادینی که این صنعت هوایی در حال انجام آن است، دستیابی به رضایت مشتری و مسافران است که نتیجه دادن آن زمان بر است. این رضایت مندی مسافران همه ابعاد اعم از نرخ بلیت ها، خدمات دهی به مسافران، ارائه خدمات پروازی، تأخیر در پروازها، دسترسی ساده به خرید بلیت و … را شامل می شود. تنها راه دستیابی به رضایت مشتری نیز ایجاد رقابت میان خطوط هوایی است تا شرکت های هواپیمایی در سایه این رقابت بر سر جذب مشتری از تأخیرها جلوگیری کنند؛ حال حصول به نتیجه از طریق نوسازی ناوگان باشد یا از طریق اصلاح ساختار اداری و تشکیلاتی این شرکت ها و یا هر اقدام دیگری که در ایجاد رضایت مندی میان مسافران اثرگذار باشد، باید مردم ومسافران بتوانند حق انتخاب میان ایرلاین ها داشته باشند.
به دلیل همین اهمیت، در این پروژه، سه ایرلاین امارات، قطر و ترکیش بررسی شده و مواردی از جمله اهداف، خدمات و تبلیغات و … آن ها مورد مقایسه قرار گرفته است.
http://7projeh.ir/دانلود-تحقیق-بررسی-ایرلاین-های-خارجی-امارات-قطر-و-ترکیش/